Op naar Zuid-Amerika! - Reisverslagen van Doris Furcic - WaarBenJij.nu Op naar Zuid-Amerika! - Reisverslagen van Doris Furcic - WaarBenJij.nu

Op naar Zuid-Amerika!

In december 2009 kreeg ik van een vriendin een Boomerang kaartje met een interessante tekst erop:

"Dit is 2009.
Het jaar waarin..."

Rara, wat heb ik daarachter als tweede punt neergezet? Ja dus, het jaar waarin ik naar Argentinië ga.

Helaas was dat jaar niet de tijd om naar het land van de steak te vertrekken. 2009 Werd wel het jaar waarin ik ging afstuderen, ik een spiegelreflex camera ging aanschaffen en ik met Helga naar Groningen ging. Ook een ervaring.

Kijk is, nu drie jaar verder en het gaat toch eindelijk gebeuren:
2012, het jaar waarin ik echt naar Argentinië ga. Maar ook Chili, Peru en Bolivia ga verkennen, haaaaaaaaaaaaaaaa!

Akzione!

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2013

Het teken: had ik moeten blijven?

17 Maart 2013

Vliegtuig gemist

12 Maart 2013

Eindhalte: Buenos Aires #2

08 Maart 2013

Eindhalte: Buenos Aires #1

23 Februari 2013

Ik voel me thuis in...
Doris

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 44263

Voorgaande reizen:

19 September 2012 - 17 Maart 2013

Op naar Zuid-Amerika!

Landen bezocht: