Ladies nights bij de Brintrup sisters - Reisverslag uit Puerto Varas, Chili van Doris Furcic - WaarBenJij.nu Ladies nights bij de Brintrup sisters - Reisverslag uit Puerto Varas, Chili van Doris Furcic - WaarBenJij.nu

Ladies nights bij de Brintrup sisters

Door: Doris Furcic

Blijf op de hoogte en volg Doris

07 Januari 2013 | Chili, Puerto Varas

"Zou je bij ons een paar dagen willen blijven slapen?", wordt er aan me gevraagd terwijl de drie meiden Carolina (26, studente Biochemie) Alejandra (23, piloot voor het Chileense leger) en Paula (18, upcoming studente) met gespitste oren en grote ogen me aankijken. Op mijn gezicht tover ik een glimlach, waardoor mijn ogen wat kleiner worden, en enthousiast knik ik met mijn hoofd. Ik ga met de Brintrup zussen naar hun huis in "the middle of nowhere", 38 kilometer van Puerto Varas vandaan.  

Voordat ik de bus pak, doe ik eerst een trekking samen met mijn oude vrienden Pepe en Christo, die de trekking in Villarica hebben overleefd, inclusief Thomas en Kiki. Zodra we uit de auto stappen, ben ik al omsingeld door acht of meer irritante zwarte muggen, zo groot als de de top van mijn pink, zoekend naar een mooie plek op mijn lichaam  om mij te steken. Ze houden van donkere kleuren en laat ik nu net degene zijn die een zwarte broek en een donkerblauwe top aanheeft. De pret is algauw gedaan en ik ben blij als ik met de Brintrup meiden in de bus zit.

We worden van het busstation in Puerto Varas opgehaald door de moeder van de zussen. Cruisend alsof we in een Formule 1 wagen zitten, zijn we al na twintig minuten bij hen thuis. Ze hebben een boerderij, waarbij ze koeien, kippen en diverse fruitplanten als frambozen en kersen hebben. Een voorraad honden en katten staan voor de deur te wachten, opgetogen dat hun bazen weer terug zijn van vakantie. Ik krijg een lik van - ik noem hem - puppy fluffy, maar zijn echte naam is: Tobias Fernando Felipe, met dank aan de creativiteit van Alejandra.

Wat doe ik daar? De hoogtepunten: samen met Carolina frambozen plukken om küchen te maken, een tour krijgen hoe de koeien gemelkt worden, gezamenlijk met de familie aan de slag met bezems om een horde witte kippen een bepaalde kant op te leiden wat geen succes is, siëstas ervaren, het spannende Engelse boek "A Crime In The Neighborhood" lezen, een uitdagende trekking door het weiland met de meiden uitvoeren en de film "Magic Mike" aan 'n vriend van Alejandra, Felipe, introduceren die zelf stripper is geweest en nog een strak G-stringetje in zijn lade heeft. Dit zijn topdagen die mijn trip een extra dimensie geven. Ik zal het koesteren. Gracias chicas!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Doris

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 44262

Voorgaande reizen:

19 September 2012 - 17 Maart 2013

Op naar Zuid-Amerika!

Landen bezocht: