Attendere prego - in Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Doris Furcic - WaarBenJij.nu Attendere prego - in Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Doris Furcic - WaarBenJij.nu

Attendere prego - in Atlanta

Door: Doris Furcic

Blijf op de hoogte en volg Doris

19 September 2012 | Verenigde Staten, Atlanta

Links van mij speelt een bejaarde man op de piano. Verbijsterd kijk ik om me heen, nippend van een Amerikaanse cappuccino met een prijskaartje van $3.48 eraan. Caribou coffee (waar ik m'n bakkie heb gehaald), Natures table bistro, Qdoba mexican grill, Arby's en natuurlijk McDonalds staan netjes naast elkaar om mij heen. Schuin voor me zit een piloot zijn salade te eten. Oh nu er komt er nog eentje letterlijk naast me zitten, ook aan de salade. Huh? Waar zijn de McDonalds liefhebbers gebleven? Ik zit alleen aan een tafel met één nep, groot en groen bloemetje precies voor mijn zicht. Met mijn cappuccino die lauw begint te worden, een paar lege suikerzakjes en mijn taalgids Spaans erbij. Ik heb nog 3,5 uur in Atlanta, voordat mijn vlucht naar Buenos Aires gaat. Ik adem diep en de gedachte komt naar boven: "Ik ben in the USA!". Alsnog is dit onwerkelijk voor mij. Halfdromend geniet ik van wat in Argentinië komen gaat, met op de achtergrond een semi-swingend pianoriedeltje, gespeeld door de oude man.

  • 21 September 2012 - 02:06

    Miraaa:

    Het is zo fijn dat je zo leuk kan schrijven:D Dat beloven heel wat vermakelijke verhaaltjes te worden, denk ik zo :-) Heeel fijn dat je bent aangekomen in BA (stiekem wel heel jaloers hoor!) en ik hoop dat je je tas snel hebt :O Laat alles lekker op je a komen en succes met wennen, ga lekker je buurt en de stad verkennen!

    Besitos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Doris

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 44246

Voorgaande reizen:

19 September 2012 - 17 Maart 2013

Op naar Zuid-Amerika!

Landen bezocht: